Even voorstellen aan Edward Zeevat

In november 2006 is Edward zijn eigen hypotheek- en verzekeringsadvieskantoor begonnen, Zeevat hypotheken & verzekeringen. Door het leveren van excellente dienstverlening en een persoonlijk toegespitst financieel advies heeft hij een goed lopend advieskantoor opgebouwd.

Klanten weten Edward te vinden omdat ze geen genoegen meer hoeven te nemen met een advieskantoor dat zijn eigen uitgangspunten centraal stelt, in plaats van de uitgangspunten van de klant. Edward past de uitgangspunten aan op de klant in plaats van andersom.

Kortom, bij Edward Zeevat staat de klant met zijn of haar wensen centraal en daar stemt hij zijn adviezen en dienstverlening op af.

Dat Edward klaar staat voor zijn klanten kan je merken aan zijn werkwijze. Hij komt bij de klanten thuis, zowel overdag als ’s avonds. Bij veel banken kan je vaak alleen overdag langs komen, waardoor je vrij moet nemen van je werk. Voor een adviesgesprek met Edward hoef je zelfs de deur niet uit. Thuis heb je natuurlijk ook alle benodigde gegevens bij de hand, wat het proces naar een passend advies voor jou veel gemakkelijker maakt.

Vind je de materie van een advies m.b.t. hypotheken en/of verzekeringen lastig? Edward legt het uit op een manier dat jij het begrijpt. Edward kan zo klantgericht te werk gaan omdat hij bij een aantal toonaangevende advieskantoren actief is geweest in adviserende- en leidinggevende functies.

Maar Edward put bij het geven van persoonlijke adviezen niet alleen uit zijn werkervaring. Hij bezoekt regelmatig seminars en cursussen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen en regels in de markt van hypotheken en verzekeringen.

Je zult ervaren dat Edward een prettig en betrokken persoon is die eerlijke adviezen geeft die bij jouw situatie passen.