Nh 1816 Verzekeringen, een verzekeraar waar wij veel mee werken, geeft ieder jaar de gemiddelde beoordeling voor schade afhandeling en nieuwe verzekeringen af. Onlangs mochten wij de beoordeling over 2018 in ontvangst nemen.
In 2017 kregen wij voor schade afhandeling een 9,4. Een prachtig hoog cijfer. Natuurlijk streven wij er naar om het steeds beter te doen maar zo’n hoog cijfer, dat een gemiddelde is, is natuurlijk moeilijk nog hoger te krijgen.
Voor 2018 mochten wij voor schade afhandeling weer een 9,4 ontvangen. Wat ons betreft laat dit in ieder geval zien dat ons niveau van dienstverlening op zijn minst gelijk blijft. Wij blijven natuurlijk streven naar nog meer klanttevredenheid.
In 2017 kregen wij voor nieuwe verzekeringen een 9,2. Ook een heel mooi hoog cijfer. Het nieuwe cijfer laat zien dat wij blijven streven naar verbetering en het ons ook lukt.
Voor 2018 ontvingen wij namelijk een 9,3. Een relatief kleine, maar niet te missen, stijging. Weer een stapje dichter bij de 10.
Wij kiezen er voor om de lijnen kort te houden. Komt er een bericht binnen dan reageren wij het liefst direct, mails worden op de dag zelf nog verwerkt. Daarnaast zorgen wij er voor dat we goed bereikbaar zijn en komen we, natuurlijk, onze afspraken trouw na.
Wil je de recensies van onze klanten lezen? Klik dan hier…
© Copyright 2014| Deze website is gerealiseerd door Echelon Creations